Pregled pogojev za poslovni turizem v Bolgariji
DOI:
https://doi.org/10.32015/JIBM/2020-12-1-5Ključne besede:
poslovni turizem, MICE, trendi, BolgarijaPovzetek
V tem poročilu so predstavljeni trendi v razvoju poslovnega turizma v Bolgariji in razvoj pogojev za poslovni turizem v državi. Glavni rezultati študije se nanašajo na splošno teorijo o posebnosti poslovnega turizma, analizo praktične uporabe tendenc različnih predmetov na makro in mikro ravni. V posebnih študijah in pri pripravi njihovih sklepov se uporabljajo skupne znanstvene metode, kot so opazovanje, analiza, sinteza, analogije in druge.
Literatura
Ianeva, M. (2016). “Applied Aspects of Management Consulting in the Tour Operator Business”, Avangard Prima, Sofia.
Ianeva, M. et al. (2013). “Identifying the image of a tourist destination Bulgaria, created by tour operators and travel agents on the European tourist market”, Sofia: University Publishing House Stopanstvo.
Ianeva, M., Toncheva T. (2015). “Tourism destinations”, Sofia: UNWE Publishing Complex.
IM (nd). Ordinance on the Requirements to Accommodation and Restaurants and Entertainment Facilities and on Order for Category, Denial, Reduction, Suspension and Termination of Category. International Meetings Review Magazine. Available at: http://www.internationalmeetingsreview.com/ [15.06.2019]
Ladkin, A., Spiller, J. (2003). “The Meetings, Incentives, Conferences & Exhibition Industry”, London: Travel & Tourism Intelligence.
Lau, C.L. (2013). “Meetings, Incentives, Conventions and Exhibitions”, Education Bureau.
Manager.bg (2019). Все повече командировките са последвани от туризъм. Нарича се bleisure. Available at: https://www.manager.bg/turizm/nova-tendenciya-pri-ptuvaneto-bleisure?fbclid=IwAR3VZAajGa3MHdeqMczi1ZNXTmENN_rUPq0UGcg0omyFK_-_F9HnrON5_EY [15.06.2019]
Portarska, V. (2018). “Marketing Organizations in Tourism - Instrument for Sustainable Development and Promotion of Destinations”, Sofia: Avangard Prima.
Rusu, S., Isac, F., Cureteanu, R. (2009). “Business tourism, motivations and forms”, Lucrări Stiinţifice. Seria I, vol. 7 (3). Aurel Vlaicu University of Arad.
Tsonev, N. (2013). “Marketing in tourism”, Sofia: UNWE Publishing Complex.
Tsonev, N. (2017). “Marketing Management in Tourism”, Sofia: Avangard Prima.
Prenosi
Objavljeno
Številka
Rubrika
Licenca
Avtorske pravice so zaščitene s Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna CC BY-SA 4.0 in jih avtorji ohranijo v okviru te licence. Za objavo svojega članka, vključno s povzetkom, prenesejo avtorji avtorske oz. licenčne pravice na revijo MIP = JIBM. To nam omogoča popolno zaščito avtorskih pravic ter razširjanje članka in revije MIP=JIBM v najširši možni krog bralcev revije v elektronski obliki. Avtorji so sami odgovorni za pridobitev dovoljenja za razmnoževanje avtorskega gradiva iz drugih virov.