Dejavniki odločanja in zvestobe potrošnikov v procesu nakupa izdelkov izbrane blagovne znamke

Authors

  • Tina Vukasović
  • Vanja Junc

Keywords:

.

Abstract

.

References

De Chernatony, L. (2002) Blagovna znamka: Od vizije do vrednotenja, Ljubljana, GV Založba.

Habjanič, D. in Ušaj, T. (1998) Osnove trženja, Ljubljana, I&S Aladin d.o.o.

Junc, V. (2013) Upravljanje z blagovno znamko Fypryst, Maribor, Doba Fakulteta.

Junc, V. (2014) Odločanje in zvestobapotrošnikovprinakupublagovneznamke Spar kotsubjektintelektualnelastnine,Maribor, Doba Fakulteta.

Kotler, P. (1998) Marketing management – trženjsko upravljanje: analiza, načrtovanje izvajanje in nadzor, Ljubljana, Slovenska knjiga. 6. Možina, S., Zupančič, V., Štefančič Pavlovič, T. (2002) Vedenje potrošnikov, Ljubljana, Visoka strokovna šola za podjetništvo Portorož.

Pretnar, B. (2002) Intelektualna lastnina v sodobni konkurenci in poslovanju, Ljubljana, GV Založba.

Vukasović, T. (2012) Trženje: od temeljev trženja do strateškega tržnega načrtovanja, Koper, Založba Univerze na Primorskem.

Vukasović, T. (2013) Vedenje porabnikov, Celje, Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije

Published

2019-07-08

Issue

Section

Original article

How to Cite

Dejavniki odločanja in zvestobe potrošnikov v procesu nakupa izdelkov izbrane blagovne znamke. (2019). Mednarodno Inovativno Poslovanje = Journal of Innovative Business and Management, 6(3). https://journal.doba.si/OJS/index.php/jimb/article/view/131

Most read articles by the same author(s)

1 2 > >>