Dejavniki odločanja in zvestobe potrošnikov v procesu nakupa izdelkov izbrane blagovne znamke
Keywords:
.Abstract
.
References
De Chernatony, L. (2002) Blagovna znamka: Od vizije do vrednotenja, Ljubljana, GV Založba.
Habjanič, D. in Ušaj, T. (1998) Osnove trženja, Ljubljana, I&S Aladin d.o.o.
Junc, V. (2013) Upravljanje z blagovno znamko Fypryst, Maribor, Doba Fakulteta.
Junc, V. (2014) Odločanje in zvestobapotrošnikovprinakupublagovneznamke Spar kotsubjektintelektualnelastnine,Maribor, Doba Fakulteta.
Kotler, P. (1998) Marketing management – trženjsko upravljanje: analiza, načrtovanje izvajanje in nadzor, Ljubljana, Slovenska knjiga. 6. Možina, S., Zupančič, V., Štefančič Pavlovič, T. (2002) Vedenje potrošnikov, Ljubljana, Visoka strokovna šola za podjetništvo Portorož.
Pretnar, B. (2002) Intelektualna lastnina v sodobni konkurenci in poslovanju, Ljubljana, GV Založba.
Vukasović, T. (2012) Trženje: od temeljev trženja do strateškega tržnega načrtovanja, Koper, Založba Univerze na Primorskem.
Vukasović, T. (2013) Vedenje porabnikov, Celje, Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Downloads
Published
Issue
Section
License
The authors retain rights under the Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International CC BY-SA 4.0. Authors assign copyright or license the publication rights in their articles, including abstracts, to MIP=JIBM. This enables us to ensure full copyright protection and to disseminate the article, and of course MIP=JIBM, to the widest possible readership in electronic format. Authors are themselves responsible for obtaining permission to reproduce copyright material from other sources.