Motivacija kot dejavnik prodajne uspešnosti
Keywords:
.Abstract
.
References
Dobovišek, A. (2007) Strateško vodenje prodaje: ključ za učinkovito uresničevanje tržnih strategij, Ljubljana, GV Založba.
Gorišek, K. in Tratnik G. (2003) Sprostitev moči zaposlenih, Ljubljana, Slovenski inštitut za kakovost in meroslovje.
Ivanuša-Bezjak, M. (1996) O podjetništvu, Ljubljana, Gospodarski vestnik.
Kavčič, B. (1991) Sodobna teorija organizacije, Ljubljana, DZS.
Letno poročilo 2010, Si.mobil d.d. (2010) Elektronski vir, http://www.letnoporocilo2010.simobil.si/druzini-prijazno-podjetje [dostop 20. maja 2010].
Lipičnik, B. (1998) Ravnanje z ljudmi pri delu, Ljubljana, Gospodarski vestnik.
Mihalič, R. (2006) Management človeškega kapitala, Škofja Loka, Mihalič in Partner.
Možina, S. (2001) 'Zadovoljstvo zaposlenih in motivacija za poslovno odličnost'. Dostopno na: http://www.delavska-participacija.com/clanki/ID990205.doc [dostop 27. marca 2010].
Poročilo o merjenju klime v družbi Si.mobil, d.d., 2009.
Pravilnik o plačah, nadomestilih plač, dela plače iz naslova delovne uspešnosti in o napredovanju na delovnem mestu ter drugih prejemkov iz delovnega razmerja družbe Si.mobil, d.d., 2008.
Treven, S. (1998) Management človeških virov, Ljubljana, Gospodarski vestnik.
Vaupot, Z. in Stopar, D. (2003) 'Nadzor najpomembnejših področij prenove poslovanja'. Dostopno na: http://www.sigem-bc.si/materials/opinions/Nadzor_najpomembnejsih_podrocij_prenove_poslovanja.pdf [dostop 18. maja 2010].
Vodenje in motiviranje. Dostopno na: http://www.bv-consulto.si/Vodenje.htm [dostop 4. maja 2010].
Zupan, N. (1999) Organizacija podjetja, Ljubljana, Ekonomska fakulteta.
Zupan, N. (2001) Nagradite uspešne, Ljubljana, Gospodarski vestnik.
Downloads
Published
Issue
Section
License
The authors retain rights under the Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International CC BY-SA 4.0. Authors assign copyright or license the publication rights in their articles, including abstracts, to MIP=JIBM. This enables us to ensure full copyright protection and to disseminate the article, and of course MIP=JIBM, to the widest possible readership in electronic format. Authors are themselves responsible for obtaining permission to reproduce copyright material from other sources.