Znanje in konkurenčnost na svetovnem trgu

Authors

  • Ana Krajnc Filozofska fakuleteta Univerze v Ljubljani

Keywords:

.

Abstract

.

References

Rifkin, J. (1996). The end of Work, New York: G. P. Putman´s Sons.

Zupančič, M., Colnerič, B., Horvat, M. (2010). Poznavanje dejstev in zmotna prepričanja o starejših: implikacije za izobraževanje in delo s starejšimi. Andragoška spoznanja, vol. 16, št. 2, str. 37–51.

Zupančič, M. (2009). Prožna varnost (flexicurity) kot izziv realnosti. Andragoška spoznanja, vol. 15, št. 1, str. 25–30.

Zupančič, M. (2009). Usposobljenost in potrebe trga dela prihodnosti – odgovornost sedanjosti. Andragoška spoznanja, vol. 15, št. 4, str. 66–73.

Drucker, F. P. (1995). Managing in a Time of Great Change. New York: Truman Talley Books/ Dutton (izbrana poglavja).

Drucker, F. P. (1969). The Age of Discontinuity. New York: Harper and Row, Publishers (izbrana poglavja).

www.CBI.ORG.UK/NDBS/STATISTIKPAGES

Kidd, R. (1975). Why Adults Learn. Toronto: OISE.

Bern, E. (2003). Koju igru igraš? Beograd: Beoknjiga.

Education and the Wealth of Nations. The Economist, march 29th – april 4th 1997, London, str. 15.

World Education League, Who`s top? The Economist, march 29th – april 4th 1997, London, str. 21–25.

Krajnc, A. (1977). Izobraževanje naša družbena vrednota. Ljubljana: Delavska enotnost. Naishbitt, J. (1984). Megatrends, The New Directions Transforming Our Lifes. New York: Warner Books.

Krajnc, A. (2005). Izobraževanje z zabavo (Edutanement). Andragoška spoznanja, vol. 2, št. 2, str. 5–7.

Krajnc, A. (2006). Kdo so bili moji mentorji? Kdo mi je lahko mentor? Andragoška spoznanja, vol. 12, št. 4, str. 31–40.

Krajnc, A. (2007). Kdaj se postavljajo temelji vseživljenjskemu izobraževanju? Andragoška spoznanja, vol. 13, št. 1, str. 10–18.

Krajnc, A. (2008). Odprt dostop do izobraževanja in e-učenje. Andragoška spoznanja, vol. 14, št. 3–4, str. 31–38.

Kump, S. (2008). Nova paradigma medgeneracijskega učenja. Andragoška spoznanja, vol. 14, št. 3–4, str. 62–75.

Krajnc, A. (2007). Nove paradigme vseživljenjskega izobraževanja. Andragoška spoznanja, vol. 13, št. 4, str. 10–28.

Drucker, P. (1966). The University in an Educated Society. Okland Papers, CSLEA, Boston University, str. 5–15.

Published

2019-07-04

Issue

Section

Original article

How to Cite

Krajnc, A. . (2019). Znanje in konkurenčnost na svetovnem trgu. Mednarodno Inovativno Poslovanje = Journal of Innovative Business and Management, 3(1). http://journal.doba.si/OJS/index.php/jimb/article/view/92