Lastnosti ustvarjalnega menedžerja v logističnem podjetju
Ključne besede:
.Povzetek
.
Literatura
Belbin, M. R. 1997. Changing the Way We Work, Oxford: Butterworth-Heinemann.
Bernik, J. 2000. Management in vodenje. Portorož: Visoka strokovna šola za podjetništvo.
Beškovnik, B. 2006. Spremembe pri organizaciji dobave blaga v nabavni logistiki. Organizacija, 7, 446-451
Bovee, C. & Thill, J. 1999. Business communication today. New Yersey: Upper Saddle River.
Brajša, P. 1993. Pedagoška komunikologija. Ljubljana: Glotta Nova.
Bulc, V. 2006. Ritmi poslovne evolucije. Ljubljana: Vibacom.
Cialdini, R. B. 2001. Influence - Science and Practice. Boston: Allyn and Bacon.
Fatur, P. & Likar, B. 2009. Ustvarjalnost zaposlenih za inovativnost podjetja. Koper: Fakulteta za management.
Fletcher, M. 1999. The effects of internal communication, leadership and team performance on successful service quality implementation. A team performance management. An international journal, 5 (5), 150-163.
Guilford, J. P. 1959. Personality. London: McGraw-Hill.
Higgs, M. & Hender, J. 2004. The Characteristics of the Creative Manager. Journal of General Management, 29 (4), 1-20.
Kavčič, B. 2000. Poslovno komuniciranje. Ljubljana: Ekonomska fakulteta.
Kelly, D. 2000. Using vision to improve organisational communication. Leadership & Organization Development Journal, 21 (2), 92-101.
Kitchen, P. J. 1997. Public Relations: Principles and Practise. London: International Thomson Bussines Press.
Knez, M. 2008. Poslovanje logističnih podjetij. Maribor: Univerza v Mariboru.
Kovač, J., Mayer, J., Jesenko, M. 2004. Stili in značilnosti uspešnega vodenja. Kranj: Moderna organizacija.
Krištof, Z., Martinčič, R., Vrčko, M. 2009. Poslovno komuniciranje in vodenje. Ljubljana: Zavod IRC.
Mayer, J. 1991. Ustvarjalno mišljenje in delo. Kranj: Moderna organizacija.
Mayer, J. 1994. Vizija ustvarjalnega podjetja. Ljubljana: Dedalus.
Možina, S. 1998. Poslovno komuniciranje. Maribor: Obzorja.
Mulej, L. 2010. Model komuniciranja preko vodenja. Ljubljana: Molga.
Mulej, L. 2011. Vodenje in komuniciranje. Ljubljana: Molga.
Mumel, D., Buneto, A., Virt, T. 2006. Uporaba instrumentov internega komuniciranja ter cilji internega komuniciranja v velikih in malih podjetjih v Sloveniji. Organizacija, 39 (6), 361-367.
Ray, H. S. 2006. Elements of creative management. New Delhi: Allied Publishers PVT LTD.
Prenosi
Objavljeno
Številka
Rubrika
Licenca
Avtorske pravice so zaščitene s Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna CC BY-SA 4.0 in jih avtorji ohranijo v okviru te licence. Za objavo svojega članka, vključno s povzetkom, prenesejo avtorji avtorske oz. licenčne pravice na revijo MIP = JIBM. To nam omogoča popolno zaščito avtorskih pravic ter razširjanje članka in revije MIP=JIBM v najširši možni krog bralcev revije v elektronski obliki. Avtorji so sami odgovorni za pridobitev dovoljenja za razmnoževanje avtorskega gradiva iz drugih virov.