Naloge Borze dela pri vključevanju funkcionalno nepismenih v svet dela

Avtorji

  • Anja Vogrič DOBA Fakulteta

Ključne besede:

.

Povzetek

.

Literatura

Krajnc, Ana in drugi: (1992) Kako smo snovali Slovensko univerzo za tretje življenjsko obdobje, Slovenska univerza za tretje življenjsko obdobje, Ljubljana.

Krajnc, A. (2011) 'Vseživljenjsko izobraževanje in zaposlovanje', Študijsko gradivo pri predmetu Vseživljenjsko izobraževanje in zaposlovanje, Maribor, Doba fakulteta.

Krajnc, A. (2011) Vseživljenjsko izobraževanje in zaposlovanje, Študijsko gradivo, Maribor, Doba fakulteta.

Lacombe, M. (2010) 'Mnenje odbora regij – Boj proti funkcionalni nepismenosti – Razmišljanje o ambiciozni evropski strategiji za preprečevanje izključenosti in spodbujanje osebne rasti', Uradni list Evropske unije, let. 2010, št. C 175, str. 26 – 30.

Krajnc, A. (1977) Izobraževanje naša družbena vrednota, Delavska enotnost, Ljubljana.

Krajnc, A. (2011) Menedžment vseživljenjskega izobraževanja, Vseživljenjsko izobraževanje in zaposlovanje, Magistrski študij, Študijsko gradivo, Maribor.

Rifkin, J. (1996) The end of Work, G.P. Putman´s Sons, New York

Giere, U. (1987) http://unesdoc.unesco.org/images/0007/000770/077067eo.pdf, Hamburg [10.4.2011]

Dosežki in razvojne usmeritve Andragoškega centra Slovenije kot osrednje slovenske razvojno-raziskovalne organizacije za izobraževanje odraslih (2006)CONFITEA, Izobraževanje odraslih, hamburška deklaracija, Akcijski načrt za prihodnost, UNESCO, Urad Slovenske nacionalne komisije za UNESCO (1998), Ljubljana, http://arhiv.acs.si/publikacije/Hamburska_deklaracija.pdf, [8.4.2011]

Prenosi

Objavljeno

2019-07-05

Številka

Rubrika

Izvirni znanstveni članek

Kako citirati

Vogrič, A. . (2019). Naloge Borze dela pri vključevanju funkcionalno nepismenih v svet dela. Mednarodno Inovativno Poslovanje = Journal of Innovative Business and Management, 3(2). http://journal.doba.si/OJS/index.php/jimb/article/view/109