Ali podjetje s področja informacijskih tehnologij prav tako potrebuje sistem CRM?
Ključne besede:
.Povzetek
.
Literatura
Payne, A. (2005). Handbook of CRM, Achieving Excellence in Customer Management, Butterworth-Heinemann, Burlington
Prah, L. (2009). Prednosti in slabosti uvedbe CRM sistema v podjetju. Diplomski seminar. Univerza v Mariboru, Ekonomsko - poslovna fakulteta, Maribor.
Avtenta.si. Elektronski vir. http://avtenta.si/crm_resitve/ [dostop 6. avgusta 2014].
Scott, J., Lee, D., Weiss, S. (2008). Microsoft Dynamics CRM for dummies. Indiana: Wiley Publishing.
Desisto, P., Stakenas, P., (2013) "Magic Quadrant for Sales Force Automation", Gartner [online]. Dostopno na: http://www.redk.net/en/images/Report_Magic%20Quadrant%20for%20Sales%20Force%20Automation%202013.pdf [dostop 24. junija 2014].
Khalifa, M., (2004). Doctoral CRM course material. Lulea University of Technology.
Kotler, P., Armstrong, G., Saunders J., Wong, V. (2001) Principles of Marketing. Harlow, UK: Pearson Education, Prentice Hall
Microsoft.com. Elektronski vir. http://www.microsoft.com/sl-si/dynamics/crm.aspx [dostop 6. avgusta 2014].
Oracle.com. Elektronski vir. http://www.oracle.com/us/products/applications/siebel/crm-technology/features/index.html [dostop 6. avgusta 2014].
Pauletič, I., Bavec, B., Grabeljšek, D., Markuš, T., Faletič, J. (2013) Poročilo o raziskavi trga na področju sistemov CRM v Slovenji, [online]. Dostopno na: http://www.mobilen365.si/porocilo-o-raziskavi-trga-na-podrocju-sistemov-crm/ [dostop 25. junija 2014].
Pauletič, I., Bavec, B., Markuš, T., Drakulič, I., Pucihar, A., Lenart, G., Babčec, R., Bergant, A. (2013), Kaj je CRM in kako z njim upravljamo odnose s strankami. [online]. Dostopno na: http://www.pronet-kr.si/Upload/Content/file/FrodX-prirocnik-CRM.pdf [dostop 25. junija 2014].
Rajesh, K. (2011), "Customer Relationship Management (CRM) - What is it, Why is it required, Advantages & Disadvantages of CRM", excITingIP.com[online]. Dostopno na: http://www.excitingip.com/1887/why-do-you-need-a-crm-customer-relationship-management-application/ [dostop 28. julija 2014].
RcGAssist. Elektronski vir. http://rcg.si/resitve/helpdesk/ [dostop 25. junija 2014].
Rivera, J., van der Meulen, R. (2014) "Gartner Says Customer Relationship Management Software Market Grew 13.7 Percent in 2013", Gartner [online]. Dostopno na: http://www.gartner.com/newsroom/id/2730317 [dostop 4. avgusta 2014].
Rouse, M. (2007) "Collaborative CRM", SearchCRM [online]. Dostopno na: http://searchcrm.techtarget.com/definition/collaborative-CRM [dostop 15. maja 2014].
Rouse, M. (2007) "CRM analytics", SearchCRM [online]. Dostopno na: http://searchcrm.techtarget.com/definition/CRM-analytics [dostop 15. maja 2014].
Salesmanago.pl. Elektronski vir. http://www.salesmanago.pl/welcome.htm? [dostop 6. avgusta 2014].
Salesforce.com. Elektronski vir. http://www.salesforce.com/salesforceadvantage_1/ [dostop 6. avgusta 2014].
Scott, J., Lee, D., Weiss, S. (2008). Microsoft Dynamics CRM for dummies. Indiana: Wiley Publishing.
Shipley, R. (2014) "2014 Best CRM Software Review Reviews and Comparison", 10TopTenReviews [online]. Dostopno na: http://crm-software-review.toptenreviews.com/ [dostop 4. avgusta 2014].
Interno gradivo IT podjetja: CRM proces (namen in način uporabe v podjetju)
Prenosi
Objavljeno
Številka
Rubrika
Licenca
Avtorske pravice so zaščitene s Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna CC BY-SA 4.0 in jih avtorji ohranijo v okviru te licence. Za objavo svojega članka, vključno s povzetkom, prenesejo avtorji avtorske oz. licenčne pravice na revijo MIP = JIBM. To nam omogoča popolno zaščito avtorskih pravic ter razširjanje članka in revije MIP=JIBM v najširši možni krog bralcev revije v elektronski obliki. Avtorji so sami odgovorni za pridobitev dovoljenja za razmnoževanje avtorskega gradiva iz drugih virov.