Povezanost zadovoljstva zaposlenih z odnosom do kakovosti kot dela organizacijske klime v izbrani organizaciji

Avtorji

  • Dominik Žužman
  • Irena Žužman

Ključne besede:

.

Povzetek

.

Literatura

Adizes, I. 1996. Obvladovanje sprememb. Ljubljana: Gospodarski vestnik.)

Dialogos. 2007. Interno komuniciranje. Dostopno na: http://www.dialogos.si/slo/storitve/izobrazevanja/interno-komuniciranje/ (6.1.2014))

Heskett, J. & Sasser, W.E. & Schlesinger, L. 1997. The Service Profit Chain. New York: Free press.)

Luthans, F. 2002. Organizational behavior. Boston: McGraw-Hill/Irwin.)

Meško Štok, Z. 2011. Trženje med organizacijami. Ljubljana: Zavod za varnostne strategije pri Univerzi v Mariboru.)

Musek Lešnik, K. 2006. Kaj je organizacijska klima? Dostopno na: http://www.ipsos.si/web-data/Templates/podjetje-klima-kajjeorganizacijskaklima.html (26.12.2013))

Piskar, F. & Dolinšek, S. 2006. Učinki standarda kakovosti ISO: od managementa kakovosti do poslovnega modela. Koper: UP, Fakulteta za management.)

Rozman Dacar, M. 2009. Organizacijska klima in zadovoljstvo zaposlenih kot ključ uspešnosti podjetja : magistrska naloga. Dostopno na: http://www.ediplome.fm-kp.si/Rozman_Melita_20091104.pdf (29.12.2013))

Rozman, R. 2000. Analiza in oblikovanje organizacije. Ljubljana: UL, Ekonomska fakulteta.)

Rusjan, B. 1999. Management proizvodnje. Ljubljana: UL, Ekonomska fakulteta.)

SIOK. 2013. Kako merimo organizacijsko klimo in zadovoljstvo? Dostopno na: http://www.biro-praxis.si/kako-merimo-organizacijsko-klimo-in-zadovoljstvo.html (3.1.2014)

Prenosi

Objavljeno

2019-07-09

Številka

Rubrika

Izvirni znanstveni članek

Kako citirati

Žužman, D. ., & Žužman, I. . (2019). Povezanost zadovoljstva zaposlenih z odnosom do kakovosti kot dela organizacijske klime v izbrani organizaciji. Mednarodno Inovativno Poslovanje = Journal of Innovative Business and Management, 6(1-2). http://journal.doba.si/OJS/index.php/jimb/article/view/139