Izhodišča za pripravo spletne oglaševalske akcije

Avtorji

  • Tina Vukasović
  • Henrik Söke

Ključne besede:

Spletni iskalniki, spletno oglaševanje, iskalniški marketing, Bing Ads, partnerski programi

Povzetek

Namen članka je predstaviti ozadje za spletne iskalniške oglaševalske akcije ter pripraviti in zagnati dejansko akcijo na spletnem iskalniku Bing. Članek je sestavljen iz dveh delov. V pričujočem, 1. delu, članka prikazujemo osnovna teoretična izhodišča za pripravo spletne oglaševalske akcije na iskalniku Bing. Osredotočamo se na spletne iskalnike ter načine in namene njihove uporabe. Prikazujemo značilnosti in tržne deleže spletnih iskalnikov v ZDA ter prikazujemo trende v spletnem oglaševanju. Empirični del, predstavljen v 2. delu članka, sloni na induktivni in deduktivni raziskovalni metodi ter kvantitativni analizi, skupaj s podajanjem lastnih opažanj in mnenj. Med glavne ugotovitve raziskave se prištevajo pomembnost priprav na oglaševalsko akcijo, pomembnost upoštevanja dosedanjih spoznanj o učinkovitem pisanju reklamnih besedil in postavitvi prodajnih spletnih strani ter pomembnost analize pridobljenih podatkov. 

Literatura

Battelle, J. (2006) The Search: How Google and its Rivals Rewrote the Rules of Business, New York, Portfolio.¸

Becker, M. in Dickinson, M. (2012) Web Marketing All-in-One for Dummies, Hoboken, NJ, John Wiley & Sons, Inc.

Chitika Online Advertising Network Inc. (2013) 'Chitika Insights: The Value of Google Results Positioning' [online] Dostopno na: http://cdn2.hubspot.net/hub/239330/file-61331237-pdf/ChitikaInsights-ValueofGoogleResultsPositioning.pdf [dostop 26. marca 2015].

Doler, J. (2011) 'Mobilnikov oglaševalci gotovo ne bodo prezrli', Marketing magazin, št. 357, str. 51.

Drennan, J. C. in Cornwell, T. B. (2010) 'Emerging Strategies for Sponsorship on the Internet', Journal of Marketing Management, let. 2010, str. 123.

Enge, E., Spencer, S., Stricchiola, J., Fishkin, R. (2012) The Art of SEO (Theory in Practice) – Second Edition, Sebastopol, O'Reilly Media.

File, T. (2013) 'Computer and Internet Use in the United States: Population Characteristics', United States Census Bureau, [online], P20-569. Dostopno na: http://www.census.gov/prod/2013pubs/p20-569.pdf [dostop 25. februarja 2015].

Internet Advertising Bureau (IAB) (2013) 'IAB Internet Advertising Revenue Report – 2014 first six months results', PricewaterhouseCoopers [online]. Dostopno na: http://www.iab.net/media/file/IAB_Internet_Advertising_Revenue_Report_FY_2013.pdf [dostop 7. aprila 2015].

Internet Advertising Bureau (IAB) (2014) 'IAB Internet Advertising Revenue Report – 2014 first six months results', PricewaterhouseCoopers [online]. Dostopno na: http://www.iab.net/media/file/PwC_IAB_Webinar_Presentation_HY2014.pdf [dostop 7. aprila 2015].

Jenkinson, L., Batista, H. (2013) The Beginners Guide to SEO, Pasadena, Macmillian Publishing.

Jerman Blažič, B. (2001) Elektronsko poslovanje na internetu, Ljubljana, Gospodarski vestnik.

Kent, P. (2012) Search Engine Optimization for Dummies, Hoboken NJ, Wiley Publishing.

Keyworddiscovery.com (2015) Elektronski vir, http://www.keyworddiscovery.com/keyword-stats.html [dostop 23. marca 2015]

Kogovšek, L. (2001) 'Vloga interneta in pomen spletnega oglaševanja' MM, leto 21, št. 238.

Kwang, Y. C., Song, J. H., Hollenbeck, C. R., Lee, J. H. (2014) 'Are contextual advertisements effective? The moderating role of complexity in banner advertising', International Journal of Advertising [online], Vol. 33, Issue 2. Dostopno na: https://apps.webofknowledge.com/full_record.do?product=WOS&search_mode=GeneralSearch&qid=1&SID=S2bqKaaSTZXgKTMsLIE&page=1&doc=7 [dostop 8. aprila 2015].

MarketShare (2015) Elektronski vir, http://marketshare.hitslink.com/ [dostop 18. marca 2015].

Micheaux, A. L. (2011) 'Managing E-mail Advertising Frequency from the Cnonsumer Perspective' , Journal of Advertising [online], Vol. 40, str. 45. Dostopno na: http://www.tandfonline.com/doi/abs/10.2753/JOA0091-3367400404#.VS_B05Pla3w [dostop 16. aprila 2015].

Oven, S. (2011) Mobilno oglaševanje in slovenski potrošniki, Ljubljana, Univerza v Ljubljani – Fakulteta za družbene vede.

Söke, H. (2015). Priprava spletne oglaševalske akcije na iskalniku Bing za promocijo izdelka v ZDA. Magistrska naloga, Maribor, Doba Fakulteta.

StatsCounter.com (2015) Elektronski vir, http://gs.statcounter.com/#browser-ww-monthly-200901-200901-bar [dostop 18. marca 2015].

TheNextWeb.com (2014) Elektronski, vir, http://thenextweb.com/facebook/2014/01/29/facebook-passes-1-23-billion-monthly-active-users-945-million-mobile-users-757-million-daily-users/, [dostop 16. aprila 2015].

Tsang, P. in Tse, S. (2005) ' A hedonic model for effective web marketing: an empirical examination', Industrial Management & Data Systems [online], izdaja 8, št. 105. Dostopno na: http://www.emeraldinsight.com/doi/abs/10.1108/02635570510624437 [dostop 1. aprila 2015].

Turban, E. in King, D. (2011) Electronic Commerce 2012: Managerial and Social Networks Perspectives (7th Edition), New Jersey, Prentice Hall.

WorldWideWebSize.com (2015) Elektronski vir, http://www.worldwidewebsize.com/, [dostop 11. marca 2015].

Prenosi

Objavljeno

2019-07-04

Številka

Rubrika

Izvirni znanstveni članek

Kako citirati

Vukasović, T. ., & Söke, H. . (2019). Izhodišča za pripravo spletne oglaševalske akcije. Mednarodno Inovativno Poslovanje = Journal of Innovative Business and Management, 8(2). http://journal.doba.si/OJS/index.php/jimb/article/view/79

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)

1 2 > >>