Tvegani kapital – inovativen vir financiranja ter spodbujevalec razvoja in konkurenčnih možnosti podjetništva
Ključne besede:
.Povzetek
.
Literatura
Griffith, D. A., Harvey, M. G. (2004). The Influence of Individual and Firm Level Social Capital of Marketing Managers in Firm's Global Network. Journal of World Business 39 (3): 244−254.
Cassar, G. (2004). The Financing of Business Start-Ups. Journal of Business Venturing 19 (2): 261−283.
De Clercq, D. (2003). A Knowledge-Based View of Venture Capital Firms’ Portfolio Investment Specialization and Syndication. Frontiers of Entrepreneurship Research, Babson Park (Massachusetts): Centre for Entrepreneurial Studies. Avaible: http://www.babson.edu/entrep/fer/BABSON2003/III/III-P1/iii-p1.htm. Edvison, L. 2002. The new knowledgge economics. Business Strategy Review 13 b(3): 72−76.
EVCA. (2004). Central & Eastern Europe Directory of Private Equity Capital Companies. Zaventem: European Private Equity and Venture, 1−64.
Goldberg, A. I. et al. (2003). Reputation building: small business strategies for successful venture development. Journal of Small Business Management 41 (2): 1638−186.
Prenosi
Objavljeno
Številka
Rubrika
Licenca
Avtorske pravice so zaščitene s Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna CC BY-SA 4.0 in jih avtorji ohranijo v okviru te licence. Za objavo svojega članka, vključno s povzetkom, prenesejo avtorji avtorske oz. licenčne pravice na revijo MIP = JIBM. To nam omogoča popolno zaščito avtorskih pravic ter razširjanje članka in revije MIP=JIBM v najširši možni krog bralcev revije v elektronski obliki. Avtorji so sami odgovorni za pridobitev dovoljenja za razmnoževanje avtorskega gradiva iz drugih virov.