Menedžment intelektualne lastnine za mlade podjetnike - Zakaj in kdaj zaščita znamke
Keywords:
.Abstract
.
References
Blagovne in storitvene znamke osnovni podatki. 2014. Urad Republike Slovenije za intelektualno lastnino. Dostopno na http://www.uil-sipo.si/uil/urad/o-intelektualni-lastnini/promocijska-literatura/ [dostop 12. 11. 2014]
Jelisavac, S. 2006. Intelektualna svojina. Beograd. Insitut za međunarodnu politiku i privredu.
Junghans C., Levy A. (2006) Intellectual Property Management. Wienheim. WILEY-VCH Verlag GmbH & Co. KGaA.
Kotler, P. 2003. Management Trženja. Ljubljana. GV Založba.Podatkovne baze Urada Republike Slovenije za intelektualno lastnino. 2014. Urad Republike Slovenije za intelektualno lastnino. Dostopno na http://www2.uil-sipo.si/ [dostop 27. 12. 2014]
Pretnar, B. 2002. Intelektualna lastnina v sodobni konkurenci in poslovanju. Ljubljana, GV Založba.
Repas, M. 2007. Pravo blagovnih in storitvenih znamk. Ljubljana. GV Založba
Sodna praksa. 2010. Višje sodišče v Ljubljani Gospodarski oddelek. Dostopno na http://www.sodisce.si/znanje/sodna_praksa/search.php?q=radio center&database[IESP]=IESP&_submit=išči&page=0&id=2010040815252345 [dostop 20. 12. 2014]
Zajc B., Avbreht B. 2004. Pravni vidiki komuniciranja. Ljubljana. Finance.
Downloads
Published
Issue
Section
License
The authors retain rights under the Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International CC BY-SA 4.0. Authors assign copyright or license the publication rights in their articles, including abstracts, to MIP=JIBM. This enables us to ensure full copyright protection and to disseminate the article, and of course MIP=JIBM, to the widest possible readership in electronic format. Authors are themselves responsible for obtaining permission to reproduce copyright material from other sources.