Menedžment intelektualne lastnine za mlade podjetnike - Zakaj in kdaj zaščita znamke

Avtorji

  • Nina Ošlak

Ključne besede:

.

Povzetek

.

Literatura

Blagovne in storitvene znamke osnovni podatki. 2014. Urad Republike Slovenije za intelektualno lastnino. Dostopno na http://www.uil-sipo.si/uil/urad/o-intelektualni-lastnini/promocijska-literatura/ [dostop 12. 11. 2014]

Jelisavac, S. 2006. Intelektualna svojina. Beograd. Insitut za međunarodnu politiku i privredu.

Junghans C., Levy A. (2006) Intellectual Property Management. Wienheim. WILEY-VCH Verlag GmbH & Co. KGaA.

Kotler, P. 2003. Management Trženja. Ljubljana. GV Založba.Podatkovne baze Urada Republike Slovenije za intelektualno lastnino. 2014. Urad Republike Slovenije za intelektualno lastnino. Dostopno na http://www2.uil-sipo.si/ [dostop 27. 12. 2014]

Pretnar, B. 2002. Intelektualna lastnina v sodobni konkurenci in poslovanju. Ljubljana, GV Založba.

Repas, M. 2007. Pravo blagovnih in storitvenih znamk. Ljubljana. GV Založba

Sodna praksa. 2010. Višje sodišče v Ljubljani Gospodarski oddelek. Dostopno na http://www.sodisce.si/znanje/sodna_praksa/search.php?q=radio center&database[IESP]=IESP&_submit=išči&page=0&id=2010040815252345 [dostop 20. 12. 2014]

Zajc B., Avbreht B. 2004. Pravni vidiki komuniciranja. Ljubljana. Finance.

Prenosi

Objavljeno

2019-07-08

Številka

Rubrika

Izvirni znanstveni članek

Kako citirati

Ošlak, N. . (2019). Menedžment intelektualne lastnine za mlade podjetnike - Zakaj in kdaj zaščita znamke. Mednarodno Inovativno Poslovanje = Journal of Innovative Business and Management, 6(3). http://journal.doba.si/OJS/index.php/jimb/article/view/125