Uvajanje novih možnosti preverjanja in ocenjevanja pri študiju na daljavo

Authors

  • Zvezdana Strmšek DOBA Fakulteta
  • Vesna Kolenc DOBA Fakulteta

Keywords:

.

Abstract

.

References

Dunn, L., Morgan, C., O'Reilly M., Parry, S., 2004. The Student Assessment Handbook, London

Hay, I., Bull, J., 2002. Passing Online Exams’ Journal of Geography in Higher Education, Vol 26, No 2, pp. 239-244

Geder, M., 2002. Analiza spremljanja izvajanja višješolskega strokovnega programa Poslovni sekretar na daljavo prek interneta (v prvem letu študija), Maribor

Geder, M., Cergol, S., Pikelj, K., 2007. Using desktop videoconferencing in assessment: a step back or a step forward in oral examination, EDEN New Learning 2.0, 13.–16. junij 2007, Neapelj

Lawless, N., Allan, J., 2004. Understanding and reducing stress in collaborative e-learning. Electonic Journal on e-learning, Vol 2, issue1, Dostopno na: http://www.ejel.org/volume-2/vol2-issue1/issue1-art15-lawless-allen.pdf [12. 12. 2009]

Marentič Požarnik, B., Peklaj C., 2002. Preverjanje in ocenjevanje za uspešnejši študij, Center za pedagoško izobraževanje Filozofske fakultete, Ljubljana

Morgan C., O'Reilly M., 2002: Assessing Open and Distance Learners, London

Reynolds, J., Caley, L., Mason, R., 2002. How do people Learn?, Charted Institute of Personnel and Development, London

Weller, M., 2002. Delivering Learning on the Net. The why, what and how of online education. Routledge Falmer, London

Published

2019-07-02

Issue

Section

Original article

How to Cite

Strmšek , Z. ., & Kolenc , V. . (2019). Uvajanje novih možnosti preverjanja in ocenjevanja pri študiju na daljavo. Mednarodno Inovativno Poslovanje = Journal of Innovative Business and Management, 2(1). http://journal.doba.si/OJS/index.php/jimb/article/view/59