Uvajanje novih možnosti preverjanja in ocenjevanja pri študiju na daljavo
Ključne besede:
.Povzetek
.
Literatura
Dunn, L., Morgan, C., O'Reilly M., Parry, S., 2004. The Student Assessment Handbook, London
Hay, I., Bull, J., 2002. Passing Online Exams’ Journal of Geography in Higher Education, Vol 26, No 2, pp. 239-244
Geder, M., 2002. Analiza spremljanja izvajanja višješolskega strokovnega programa Poslovni sekretar na daljavo prek interneta (v prvem letu študija), Maribor
Geder, M., Cergol, S., Pikelj, K., 2007. Using desktop videoconferencing in assessment: a step back or a step forward in oral examination, EDEN New Learning 2.0, 13.–16. junij 2007, Neapelj
Lawless, N., Allan, J., 2004. Understanding and reducing stress in collaborative e-learning. Electonic Journal on e-learning, Vol 2, issue1, Dostopno na: http://www.ejel.org/volume-2/vol2-issue1/issue1-art15-lawless-allen.pdf [12. 12. 2009]
Marentič Požarnik, B., Peklaj C., 2002. Preverjanje in ocenjevanje za uspešnejši študij, Center za pedagoško izobraževanje Filozofske fakultete, Ljubljana
Morgan C., O'Reilly M., 2002: Assessing Open and Distance Learners, London
Reynolds, J., Caley, L., Mason, R., 2002. How do people Learn?, Charted Institute of Personnel and Development, London
Weller, M., 2002. Delivering Learning on the Net. The why, what and how of online education. Routledge Falmer, London
Prenosi
Objavljeno
Številka
Rubrika
Licenca
Avtorske pravice so zaščitene s Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna CC BY-SA 4.0 in jih avtorji ohranijo v okviru te licence. Za objavo svojega članka, vključno s povzetkom, prenesejo avtorji avtorske oz. licenčne pravice na revijo MIP = JIBM. To nam omogoča popolno zaščito avtorskih pravic ter razširjanje članka in revije MIP=JIBM v najširši možni krog bralcev revije v elektronski obliki. Avtorji so sami odgovorni za pridobitev dovoljenja za razmnoževanje avtorskega gradiva iz drugih virov.