Sodobni model integriranega korporativnega komuniciranja
DOI:
https://doi.org/10.32015/JIMB/2018-10-1-2Ključne besede:
integrirano korporativno komuniciranje, družbeni mediji, MilenijciPovzetek
Glavni namen tega prispevka je predstaviti sodoben model integriranega korporativnega komuniciranja. Ob tem avtorice v članku opišejo spremembe, ki se pojavljajo v poslovnem okolju, in pomen spremembe modela korporativnega komuniciranja. V članku je predstavljen tudi pomen izvajanja predlaganega modela integriranega korporativnega komuniciranja, uporabe novih medijev in učinkov teh sprememb na podjetja. Uporabljen metodološki pristop je pregled in kritična analiza literature. Avtorice preučujejo pomen izvajanja predlaganega modela in novih medijev v korporativnem komuniciranju, tako notranjem kot zunanjem, usmerjenem na vse deležnike in komunikacijske vsebine. Prispevek priporoča izvedbo sodobnega modela integriranega korporativnega komuniciranja kot odziva na nenehen razvoj novih medijev in spremembe v proizvodnji. Praktične posledice: sodobni model integriranega korporativnega komuniciranja se lahko uporabi kot nadgradnja konvencionalnih komunikacijskih modelov. Ta sodoben model opolnomoča podjetja, da vzdržujejo in gradijo obstoječe odnose z deležniki ter najdejo in ustvarjajo nove odnose z deležniki, ki so bili prej nedostopni in nevidni.
Literatura
Barton, C., Fromm, J. and Egan, C. (2012) The Millennial Consumer Debunking Stereotypes. Boston: Boston Consulting Group.
Corrado, M. F. (2006). Communicating with Employees: Improving organizational communication, 2nd ed. Crisp Learning.
Filipović V, Kostić-Stanković M. (2008) Odnosi s javnošću, 3. izdanje. Beograd: FON.
Filipović, V., Kostić-Stanković, M. (2007) Marketing menadžment – teorija i praksa. Beograd: FON.
Francesco, A. M. and Gold, B. A. (2005) International Organizational Behavior. Upper Saddle River, NJ: Pearson.
Hofstede, G. (2004) Cultures and Organizations: Software of the Mind. Beverly Hills, CA: Sage Publications.
Owyang, J. (2007) Edgeworks Concept: How Social Media impacts Company Communications (Expanding upon Brian Oberkirch’s theory). Available at: http://www.web-strategist.com/blog/2007/05/16/edgeworks-concept-how-social-media-impacts-company-communications-expanding-upon-brian-oberkirchs-theory/ [13. 9. 2016].
Perić, N., Krasulja, N. and Radojević, I. (2011) Medijske, PR i brend tendencije, 2. izdanje. Beograd: Synopsis.
Pyöriä, P., Melin, H. & Blom, R. (2005) Knowledge Workers in the Information Society. Tampere: Tampere University Press.
Radojević, I., Krasulja, N. and Vasiljević Blagojević, M. (2014) The expectations from studies among members of millennial generation. In: Radosavljević, Života (ed.). Proceedings. Vol. 2. Belgrade: Faculty of Business Studies and Law: - FPSP: Faculty for Strategic and Operational Management, 793-799.
Slijepčević, M., (2012) Savremeni model integrisane korporativne komunikacije, doktorska disertacija, FTN, Novi Sad.
Sweeney, T. R. (2005) “Reinventing Library Buildings and Services for the Millennial Generation”. Library Administration & Management, 19(4), 165-175.
Willis, M., Tesnière, B. and Jones, A. (2002) Corporate Communications for the 21st Century: A white paper discussing the impact of Internet technologies on business reporting. UK: PricewaterhouseCoopers.
Prenosi
Objavljeno
Številka
Rubrika
Licenca
Avtorske pravice so zaščitene s Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna CC BY-SA 4.0 in jih avtorji ohranijo v okviru te licence. Za objavo svojega članka, vključno s povzetkom, prenesejo avtorji avtorske oz. licenčne pravice na revijo MIP = JIBM. To nam omogoča popolno zaščito avtorskih pravic ter razširjanje članka in revije MIP=JIBM v najširši možni krog bralcev revije v elektronski obliki. Avtorji so sami odgovorni za pridobitev dovoljenja za razmnoževanje avtorskega gradiva iz drugih virov.