Znamčenje v malih in srednje velikih podjetjih
Ključne besede:
.Povzetek
.
Literatura
Aaker, D. (1991). Managing the brand equity: capatilizing on the value of the brand name. New York: The free press.
Aaker, D. A., Jochimthaler, E. (2000). Brand leadership. Kraj: Založba.
Anarnkaporn, A. (2007). Branding as a competitive advantage for SMEs. RU. Iinternational journal, 1(1).
Berthon, P. et al. (2008). Brand management in small to medium-sized Enterprises. Journal of small business management , 46(1), 27–45.
Chen, C. H. (2001). Using free associations to examine the relationship between the characteristics of brand associations and brand equity. Journal of product & brand management, 10(7), 439–451.
Caprara, G. V. et al. (2001). Brand personality: how to maske the mataphor fit? Journal of economic psyhology, 22, 377–395.
Courtney, H. et al. (1997). Strategy under uncertainly. Harward business review, nov./ dec., 1997.
Davidson, H. (1997). Even more offensive marketing. An exchilarating action guide to winning in business. London: Penguin Books, 605.
Prenosi
Objavljeno
Številka
Rubrika
Licenca
Avtorske pravice so zaščitene s Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna CC BY-SA 4.0 in jih avtorji ohranijo v okviru te licence. Za objavo svojega članka, vključno s povzetkom, prenesejo avtorji avtorske oz. licenčne pravice na revijo MIP = JIBM. To nam omogoča popolno zaščito avtorskih pravic ter razširjanje članka in revije MIP=JIBM v najširši možni krog bralcev revije v elektronski obliki. Avtorji so sami odgovorni za pridobitev dovoljenja za razmnoževanje avtorskega gradiva iz drugih virov.